|
Повече кафе срещу рака на матката
Жени, които пият много кафе, има по-малко вероятност да заболеят от рак на матката, съобщава японско изследване, цитирано от Франс прес.Проучването, което е организирано от японското здравно министерство, е обхванало около 58 хиляди жени на възраст между 40 и 69 години. Те са били наблюдавани в продължение на 15 ...
01.09.2008
|