|
Прекъсването на умерената консумация на алкохол води до депресия
Прекъсването на консумацията на умерено количество алкохол е свързано с депресия и намалена способност на мозъка да "произвежда" нови неврони, сочат резултатите от американско изследване, цитирани от ЮПИ. Учени от университета на Северна Каролина в Чапъл хил заявиха, че изследването им върху животински модел е открило връзка между въздържанието и депресията. ...
13.07.2008
|