|
Ранната консумация на нездравословна храна е с трайни последици за детето
Децата, които още от 3-годишна възраст консумират нездравословна храна, по-късно имат проблеми с поведението и представянето си в училище, пише в. "Дейли телеграф", позовавайки се на резултатите от изследване на специалисти от университета на Бристол, Великобритания.Авторите на проучването са установили, че децата, които още от ранна възраст са ...
14.08.2008
|